DOLAR

42,2659$% 0,23

EURO

49,1975% 0,43

STERLİN

55,7699£% 0,24

GRAM ALTIN

5.697,81%0,02

ÇEYREK ALTIN

9.626,00%0,44

ONS

4.209,14%0,32

BİST100

10.628,63%-0,11

BİTCOİN

฿%

TETHER

$%

Ankara AÇIK 10°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • Tivi 6
  • Ekonomi
  • Kasım İndirimi Başladı Ama Türkiye’de Fiyatlar Avrupa’yı Geçti

Kasım İndirimi Başladı Ama Türkiye’de Fiyatlar Avrupa’yı Geçti

Fransa, Almanya, İtalya, İrlanda ve Türkiye’de 18-65 yaş arası 10 bin kişiyle yapılan ‘Efsane Cuma Dosyası 2025’ araştırması, kasım indirim dönemine dair etkileyici sonuçlar ortaya koydu.

Türkiye’den 2 bin kişinin katıldığı çalışmaya göre, Türk tüketiciler bu yıl da Avrupa ortalamasının üzerinde alışveriş yapmayı planlıyor.

Avrupa genelinde tüketicilerin ortalama 240 euro harcama hedefi bulunurken, Türkiye’de bu tutar 320 euroya yükseldi. Böylece Türk tüketiciler, beş ülke arasında alışverişe en fazla bütçe ayıran toplum oldu.

Ancak araştırma, yüksek bütçelere rağmen Türkiye’de indirim dönemlerinin Avrupa kadar avantajlı geçmediğini de ortaya koydu. Katılımcıların büyük kısmı, indirimli ürünlerin dahi pahalı olduğunu belirtirken, ‘gerçek fırsatlara ulaşamama’ hissi memnuniyeti en çok düşüren unsur olarak öne çıktı.

 

ad826x90

Taksitli Alışveriş Harcamayı Arttırıyor 

Katılımcıların yüzde 87’si bu Kasım’da alışveriş yapmayı planlarken, ‘taksitli alışveriş’ ve ‘şimdi al, sonra öde’ gibi ödeme kolaylıklarının harcama eğilimini artırdığı gözlemlendi. Öte yandan stok yetersizliği ve fiyat güvensizliği, alışveriş deneyimini olumsuz etkileyen başlıca nedenler arasında yer aldı.

 

Türkler Markaya Sadık Kalıyor

ad826x90

Araştırmaya göre, Türk tüketicilerin marka sadakatinde de Avrupa ortalamasının üzerinde olduğu belirtildi. Katılımcıların yüzde 53’ü, geçen yıl alışveriş yaptığı markadan bu yıl da alışveriş yapmayı planladığını açıkladı.

ad826x90
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

“Tekstil Alarm Veriyor: 17 Bin Kişi İşini Kaybetti”

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.

soneros latin grill balmoral resort istanbul eşya depolama kuru kayısı