DOLAR

40,2592$% 0.13

EURO

46,7280% 0.07

STERLİN

53,9463£% 0.2

GRAM ALTIN

4.309,12%-0,18

ÇEYREK ALTIN

7.021,00%0,34

ONS

3.335,67%0,36

BİST100

10.222,02%-0,03

BİTCOİN

฿%

TETHER

$%

Ankara HAFİF YAĞMUR 30°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • Tivi 6
  • Gündem
  • Zara’nın Reklamları “Sağlıksız Derecede Zayıf” Modeller Nedeniyle İngiltere’de Yasaklandı

Zara’nın Reklamları “Sağlıksız Derecede Zayıf” Modeller Nedeniyle İngiltere’de Yasaklandı

Moda markası Zara’nın iki reklamı, İngiltere Reklam Standartları Otoritesi (ASA) tarafından “sağlıksız derecede zayıf” modeller içerdiği nedeniyle engellendi. ASA, reklamlarda modellerin zayıflığını vurgulayan görsel unsurlarının abartıldığını belirtti. Bir reklamda geriye taranmış saç ve ışık gölgeleriyle modelin zayıf görünümü abartılırken, diğer reklamda modelin köprücük kemiklerinin “çıkıntılı” şekilde öne çıkarıldığı kaydedildi. Kurum, bu görsellerin “sorumsuzca” hazırlandığını ve yayınlanmaması gerektiğini açıkladı. Zara ise reklamlarda yer alan modellerin çekim sırasında sağlık durumlarının iyi olduğunu belgeleyen tıbbi raporların bulunduğunu söyledi. Firma, görsellerde yalnızca “çok küçük ışık ve renk düzenlemeleri” yapıldığını belirtti. Yasaklanan reklamlardan biri kısa elbise tanıtımına, diğeri ise gömlek tanıtımına aitti. ASA, kullanılan poz ve açılar nedeniyle sağlıksız beden algısı oluşturulduğunu tespit etti. Zara, 2007’de yayınlanan “Fashioning a Healthy Future” raporundaki tavsiyelere uyduğunu açıkladı.

ad826x90

ad826x90
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Yalova’dan Yunanistan’a Gitmek İçin Denize Açılan Halit Yukay Kayıp

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.